jump to navigation

MJ&DIANA:Simbol Perang Salib?? Julai 15, 2009

Posted by kamarul in Uncategorized.
trackback

michael-jackson

Dunia masih lagi menangisi hilangnya Micheal Jackson@Muhammad Mikail. Hampir setiap hari berita tentangnya masih lagi menjadi bualan dunia. Antaranya MJ mati dibunuh oleh para doktor peribadinya. Adakah benar dakwaan ini?Mungkin benar,mungkin juga kebetulan. Ruangan saya kali ini adalah untuk mengajak anda berfikir sejenak. Kalau tidak ingin berfikir, baca dan renungkan.

 

2 bulan sebelum bermulanya konsert jelajahnya,MJ telah mengucap syahadah di hadapan Yusuf Islam(Cat Stevens)menjadikannya Muslim memakai nama Muhammad Mikail. Adakah ini memeranjatkan dunia?jawapannya ya! Micheal Jackson merupakan antara ikon hiburan dunia. Kelincahannya di atas pentas menjadikan Micheal antara idola jutaan peminat di dunia. Kehebatannya setanding dengan Elvis Presley,Raja Rock n Roll.

Kesuraman hidupnya yang penuh kontroversi menjadikannya tumpuan. Setiap hari,media dan peminat menanti kisah hidupnya. Sebaliknya MJ menemui Nur dalam hidupnya iaitu Islam. Penemuan kebenaran juga bermaksud pengakhiran kepada hidupnya. Kenapa saya katakan begitu?

Islam tetap menjadi ancaman bagi Zionis dunia. Pengislaman MJ bermakna bahaya bagi kedudukan mereka.  Seperti yang disebut diatas MJ mempunyai aura dan kekuatan tersendiri di kalangan peminat. Tidak mustahil, Pengislaman MJ menjadi satu titik tolak kepada perubahan kepada pencarian tuhan bagi masyarakat Amerika yang kian ramai mempersoalkan hakikat ketuhanan yang mereka anuti selama ini.

Pengislaman MJ dari satu segi merupakan kemenangan moral kepada masyarakat Islam yang ditindas di mana-mana. Hakikatnya,Pengislaman MJ memberi mesej penting kepada Konspirator dan gerakan Zionis dunia  bahawa

Islam harus disekat dan MJ,seorang ikon muzik dunia harus dibunuh. Dibunuh bagi mematikan pengaruh dan legasinya. Atas alasan inilah MJ dibunuh. Perancangan rapi dibuat seolah-olah kematian MJ adalah kemalangan. Masih ragu-ragu?Kita lihat kes kedua.

princess-diana-2

Masih ingatkah kita terhadap Puteri Diana,Puteri yang menjadi idola dunia kerana kecantikan dan kehebatan imej yang sering menjadi ikutan wanita. Bagaimana kematiannya. Tanggal 31 Ogos 1997,Puteri Diana mati akibat nahas jalanraya. Bukan untuk menafikan bukti,tetapi kita ingin melihat persamaan kes ini dengan kes kematian MJ.

 

Selepas berpisah dengan Putera Charles,pewaris takhta kerajaan England Puteri Diana dilihat intim dengan Dodi al-Fayed. Dodi al-Fayed merupakan anak kepada jutawan hotel Ritz iaitu Mohammed al Fayed.  Dipercayai bahawa kemalangan itu telah dirancang. Apa yang anda dapat simpulkan di sini?

MJ menyahut seruan illahi setelah bergelar Muslim. Manakala Puteri Diana mati bersama kekasih hati yang bakal dikahwininya, Dodi al-Fayed. Dua perkara berbeza tetapi mesejnya sama. ISLAM. Saya pasti bahawa sekiranya Puteri Diana masih lagi hidup hari ini, dia akan bergelar seorang muslimah. Impian Puteri Diana harus dikuburkan. Kemalangan menjadi satu punca kematiannya. Para konspirator dan Zionis menarik nafas lega.

Apa yang ingin saya sampaikan adalah ISLAM menjadi ketakutan bagi konspirator dan Yahudi.  Apakah ada lagi halangan bagi mereka-mereka ini?

Bayangkan sekiranya Johnny Deep,Brad Pitt,Angelina Jolie atau selebriti yang berpengaruh memeluk Islam. Apa yang akan terjadi kepada mereka?Apakah kita akan mendengar lagi bahawa Brat Pitt mati akibat kemalangan. Johny Deep mati akibat dadah berlebihan atau Angelina Jolie mati dibunuh?

Semua ini adalah Perang Salib yang tersirat yang masih lagi berlaku tanpa kita sedari. Perang ini akan berlaku sehinggalah kiamat.

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: