jump to navigation

Presentation Day Disember 18, 2006

Posted by kamarul in EKSPRESI.
11 comments

Hari ini, aku akan buat presentation paperwork Resource centre di depan Creative Director, Zainal Rashid Ahmad (Abg Zainal) bersama-sama Director of Financial dan C.E.O.Paperwork yang berusia 3 minggu ini harus mendapat kebenaran dan perhatian dari Mereka-mereka ini.Aku mengharapkan agar satu resource centre akan dibuka dan menjadi mercu tanda pembangunan intelektual Firdaus Maju Sdn Bhd.Paling penting aku dapat merealisasikan harapan Abg Zainal agar resource centre ini bakal menjadi pusat rujukan maklumat kepada rancangan berbentuk ‘Report Investigation’ pada masa depan.

Ketika aku menaip artikel ini, presentation belum bermula.Dijangka aku akan mengadap ketiga-tiga mereka jam 12 tengah hari nanti.Ketika ini aku sibuk dengan research berkaitan dengan Program Ziarah yang akan membuat penampilan pada Bulan Ramadhan tahun hadapan.Kali ini, Ziarah bersama krew-krew akan menjelajah bumi Timur tengah dan Eropah.Antara negara yang akan di lawati adalah Iraq, Iran, Syria, Chechnya Deghiestan,Tartarstan dan Turki.Konsep rancangan Ziarah kali ini adalah lebih kepada cara hidup masyarakat Islam tradisi dan sejarah bangsa di sesuatu kawasan dan negara.Cukup setakat ini dahulu coretan buat kali ini.Semoga berjumpa lagi.